Bewonerscommissie

De bewonerscommissie behartigt de belangen van bewoners van De Gravin. 

Geschiedenis

De bewonerscommissie is opgericht kort na de bewonersbijeenkomst op 7 oktober 2013 waar bijna alle aanwezigen hun voorkeur voor een bewonerscommissie uitspraken.

Taken

De bewonerscommissie bemoeit zich met zaken die voor (bijna) alle bewoners spelen. Daarbij kun je denken aan:

  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Servicekosten
  • Veiligheid

De bewonerscommissie behartigt ook de gezamenlijke belangen van bewoners als het gaat om de problemen met de WKO. Bewoners worden actief betrokken en geraadpleegd met enquêtes en bewonersbijeenkomsten. Om een bijdrage te leveren aan de leefbaarheid, organiseert de bewonerscommissie ook activiteiten voorbewoners.

Samenstelling

De commissie bestaat op dit moment uit negen leden:

  • André
  • Bojoura
  • Elmar
  • Carlijn
  • Eline
  • Mariëlle (secretaris)
  • Ted
  • Stephan (penningmeester)
  • Guido (voorzitter)

Vergaderingen

De commissie vergadert ongeveer acht keer per jaar. Vergaderingen zijn openbaar en worden via deze website aangekondigd.

Contact

De bewonerscommissie is bereikbaar via de volgende e-mailadressen:

  • Algemene vragen: info@degravinutrecht.nl
  • Klachten (algemeen): klachten@degravinutrecht.nl
  • Problemen Mitros Warmte: mitroswarmte@degravinutrecht.nl
  • Voorzieningen: voorzieningen@degravinutrecht.nl
  • PR & Communicatie: pr@degravinutrecht.nl

U kunt ook bellen met de voorzitter, Guido Castagna: 06-39775491.